ABBASANTA

Silenzio e mistero sono espressi in questo tramonto sulla chiesa
Quì trovano spazio i miei scatti fotografici, riflessioni e aneddoti che condividerò con chi come me,ama questa meravigliosa isola che è
la Sardegna

TENORES DI BITTI

sabato 26 gennaio 2008

ninna nanna


è una struggente ninnananna che mia nonna Mariangela mi cantava per farmi addormentare, l'ho trovata dopo tantissimi anni e mi ha ricondotto in una angolo del mio cuore dove i ricordi non si erano cancellati, ma solo sopiti.......
se qualcuno passando di qua, e leggendo questa ninnananna, riuscirà a immaginarne il ritmo, scandito dal battito del cuore di quel grembo che culla un bimbo con amore, allora sentirà anche le emozioni che ho provato a rileggere questa pagina di vita.....





Ninna nanna pizzinnu, ninna nanna,
ti leo in coa e canto a duru duru,
dormi pizzinnu dòrmdi seguru,
ca su cane ligadu ap’in sa gianna.

Babbu tuo de pena nd’est pienu,
cant’est pienu sorriu de trigu,
ma tue dormi como in logu aprigu
cur cara tunda e animu serenu.

Se malos bisos faghes in su sonnu
tue non timas, nè piangas mai,
cando t’ischidas t’ischidet mamai
nendedi contos de nonna e de nonnu.

Unu caddittu t’ap’a comperare
cun sedda bella e cun frenu de oro;
des andare in Caddura e Logudoro
e tott’a tie den’invidiare.

Ti ponz’a coddu soga cun fosile
e duos canes ti peso pro cazza,
canes de Fonne, canes de arrazza
pro ti fagher difesa in su cuile.

Poi ti regalo elveghes chentu
una tanca tottu fiorida,
e una este de pannu colorida
che t’accompagno finz’a Gennargentu.

Des bider custa terra
sardignola chi amo e des’amare
sa lineas eas luntanas de su mare.
S’isplendore lughente dogni serra.

Poi ti do una fortuna manna
chi mai in sa vida apas dolore.
A la cheres? M’iscultet su Signore!
Ninna nanna pizzinnu, ninna nanna!